Opće odredbe

“Promoderna”, obrt za usluge i trgovinu pruža online usluge putem svoje stranice Promoderna. Usluga obrta se sastoji od pružanja usluge posredovanja na domaćem i inozemnom tržištu, informacijskih usluga te financijskih transakcija.

Putem kupovine na stranici Promoderna i facebook stranici Promoderna, sklapate ugovor gdje “Promoderna”, obrt za usluge i trgovinu koji se bavi posredovanjem u kupnji putem interneta osigurava Vašu transakciju dok proizvod nije isporučen na vašu adresu.

Za korištenje stranice Promoderna, primjenjuju se sljedeći Opći uvjeti poslovanja te svi važeći zakoni i pravni propisi. Pristupom ovoj stranici smatra se da ste pročitali naše Opće uvjete poslovanja, razumjeli ih, te da ih vašom odlukom o kupnji prihvaćate. Promoderna ima pravo izmjene Općih uvjeta poslovanja u bilo kojem trenutku kao i pravo ukidanja pristupa ovoj stranici bez prethodne obavijesti. Da biste bili upoznati s mogućim izmjenama Općih uvjeta poslovanja obvezni ste povremeno pročitati Opće uvjete poslovanja. Samim korištenjem stranice s vaše strane podrazumijevat će da ste upoznati sa svim izmjenama te da ih razumijete i prihvaćate. Ukoliko se ne slažete s općim uvjetima poslovanja ili ste maloljetni molimo da se suzdržite od uporabe stranica. Isključujemo odgovornost za bilo kakvu štetu prouzročenu korisnicima, registriranim korisnicima ili trećim osobama uslijed takvih izmjena.

Autorska prava

Stranice polažu autorska prava na sve vlastite sadržaje (tekstualne, vizualne i audio materijale). Neovlašteno korištenje bilo kojeg dijela stranica, bez dozvole vlasnika autorskih prava, smatra se kršenjem prava stranice i podložno je tužbi.

Pravo na izmjene sadržaja i usluge

Administratori stranica zadržavaju pravo promjene, ukidanja (privremenog i trajnog) bilo kojeg sadržaja ili usluge na stranici bez obaveze prethodne najave.

“Promoderna”, obrt za usluge i trgovinu nije odgovorno za bilo kakav sadržaj koji neovlašteni korisnik može postaviti na Internetske stranicu.

“Promoderna”, obrt za usluge i trgovinu zadržava pravo promjene, prilagođavanja, izmjene, brisanja ili uklanjanja bilo kojeg sadržaja za koji ocjeni da je neprikladan.

“Promoderna”, obrt za usluge i trgovinu može raskinuti poslovni odnos s bilo kojim svojim Krajnjim korisnikom u bilo kojem trenutku.

“Promoderna”, obrt za usluge i trgovinu zadržava pravo trenutno ukinuti bilo koje zaporke, ili korisničke račune Krajnjeg korisnika u slučaju bilo kakvog ponašanja Krajnjeg korisnika koje “Promoderna”, obrt za usluge i trgovinu smatra neprihvatljivim, kao i u svakom slučaju nepoštivanja Općih uvjeta poslovanja od strane Krajnjeg korisnika.

Uz sve prethodno navedene uvjete, “Promoderna”,obrt za usluge i trgovinu neće biti odgovorno za bilo koje pogreške, netočnosti ili neizvornost informacija koje se nalaze na ovim internetskim stranicama, kao i za bilo kakvo kašnjenje ili prekid u prijenosu informacija do krajnjeg korisnika, za bilo kakva potraživanja ili gubitke koji iz tog proizlaze, uključujući i izgubljenu dobit.

Obveze korisnika

Korisnicima stranice strogo je zabranjeno:

  • objavljivanje, slanje i razmjena sadržaja koji krše postojeće hrvatske i/ili međunarodne zakone, sadržaja koji je uvredljiv, vulgaran, prijeteći, rasistički ili šovinistički te štetan na bilo koji drugi način
  • objavljivanje, slanje i razmjena informacija za koje posjetitelj zna ili pretpostavlja da su lažne, a čije bi korištenje moglo nanijeti štetu drugim korisnicima
  • lažno predstavljanje, odnosno predstavljanje u ime druge pravne ili fizičke osobe
  • objavljivanje, slanje i razmjenu sadržaja koji su zaštićeni autorskim pravom
  • objavljivanje, slanje i razmjena neželjenih sadržaja korisnicima bez njihovog pristanka ili traženja, ili putem obmane
  • svjesno objavljivanje, slanje i razmjena sadržaja koji sadrži viruse ili slične računalne datoteke ili programe načinjene u svrhu uništavanja ili ograničavanja rada bilo kojeg računalnog softvera i/ili hardvera i telekomunikacijske opreme
  • prikupljanje, čuvanje i objavljivanje osobnih podataka drugih posjetitelja portala i korisnika
  • objavljivanje reklamnih poruka – smatra se da je objavom reklamne poruke izvršena narudžba sponzoriranog članka prema važećem cjeniku stranice i da je osoba/tvrtka koja je napisala takvu objavu istu spremna i platiti.
  • korištenje stranica za oglašavanje ili izvođenje bilo kakve komercijalne, vjerske, političke, ili bilo kojeg drugog oblika promidžbe
  • nije dozvoljeno kopiranje, redistribucija, izdavanje ili komercijalno iskorištavanje preuzetog materijala bez izričitog pismenog odobrenja “Promoderna”, obrta za usluge i trgovinu.

Izjava o privatnosti

“Promoderna”, obrt za usluge i trgovinu se obvezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi budući djelatnici “Promoderna”, obrta za usluge i trgovinu te njihovi poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Krajnji korisnik koji ima bilo kakva pitanja u vezi s privatnosti podataka može poslati e-mail poruku na promoderna.hr@gmail.com.

Ukoliko se Krajnji korisnik ne slaže s ovom Izjavom o privatnosti, nalažemo mu da napusti sve internetske stranice “Promoderna”, obrta za usluge i trgovinu.

Ovu izjavu o privatnosti podataka “Promoderna”, obrt za usluge i trgovinu može izmijeniti u bilo kojem trenutku objavljivanjem izmijenjenog teksta. Izmjene izjave o privatnosti podataka stupaju na snagu odmah nakon objave na Internetskim stranicama u vlasništu “Promoderna”, obrta za usluge i trgovinu.

Krajnji korisnik dužan je periodično pregledati ovu stranicu i proučiti bilo kakve promjene u Izjavi o privatnosti podataka.

“Promoderna”, obrt za usluge i trgovinu poduzeti će sve mjere da bi zaštitilo osobne podatke svih kupaca, međutim ne može jamčiti zaštitu svake informacije prenesene sa ili na stranice u vlasništvu “Promoderna”, obrta za usluge i trgovinu kao posljedicu radnje treće strane.

Napominjemo da maloljetna osoba smije koristiti stranicu samo uz zakonskog zastupnika te da stranica nije napravljena da bi privukla maloljetne osobe.
Vašom odlukom o kupnji “Promoderna”, obrtu za usluge i trgovinu dajete izričitu suglasnost da može, sukladno odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka, obrađivati dane osobne podatke za potrebe vlastitih evidencija i pružanja drugih usluga, potrebe stvaranja baze podataka o kupcima, obavještavanja o novim proizvodima i uslugama, te unapređenja usluga i da “Promoderna”, obrt za usluge i trgovinu navedene podatke može davati trećima u svrhu izvršavanja usluge, zaštite interesa i sprječavanja eventualnih zlouporaba.

Ukoliko “Promoderna”, obrt za usluge i trgovinu, nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, kontaktirat ćemo korisnika putem e-maila te ga obavijestiti o navedenom. Kupac ima opciju otkazati naručeni proizvod, zatražiti drugi proizvod u protuvrijednosti ili zatražiti povrat svojih sredstava.

Za više informacija o našem poslovanju prije kupnje obvezno pročitati Opće uvjete poslovanja jer vašom odlukom o kupnji pristali ste na naše Opće uvjete poslovanja te garantirate potpunost, točnost, istinitost i ažurnost osobnih podataka.

Kako i gdje uplatiti?

  1. Plaća se unaprijed na transakcijski račun “Promoderna”, obrta za usluge i trgovinu.
  2. Plaćanje pouzećem/po primitku nije moguće.
  3. Novce uplaćujete isključivo na transakcijski račun “Promoderna”, obrta za usluge i trgovinu koji ćete dobiti u primjeru uplatnice.
  4. Na istu uplatnicu možete uplatiti za više artikala.
  5. Možete uplatiti u bilo kojoj banci, pošti, Fini, općom uplatnicom ili Internet bankarstvom.
  6. Napominjemo da ugovor u ime maloljetne osobe ili osobe koje nema poslovnu sposobnost može zaključiti samo zakonski zastupnik, a osoba s djelomičnom poslovnom sposobnošću može sklopiti ugovor samo uz dopuštenje svog zakonskog zastupnika.
  7. Primitkom uplatnice korisnici završavaju postupak kupovine te su obvezni uplatiti kroz tri radna dana. Nakon tog roka opet je potrebno provjeriti raspoloživost artikala. Ugovor o kupoprodaji je sklopljen u trenutku primitka plaćanja na račun “Promoderna”, obrta za usluge i trgovinu.
  8. Cijena dostave, provizije te dodatnih troškova kupljenih proizvoda je uključena u konačnu cijenu proizvoda koju kupac uplaćuje na račun. Svi proizvodi na našoj stranici prikazani su s konačnim cijenama.

Cijene proizvoda i usluga i akcijske cijene

  1. Cijene proizvoda na stranici izražene su u hrvatskim kunama (“HRK”).
  2. Cijene proizvoda su podložne promjenama do trenutka potvrde kupovine.
  3. Cijena robe utvrđena je za svaki proizvod pojedinačno. Proces upisivanja cijene na stranice za svaki proizvod podložan je kontroli, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške zbog ljudskog faktora.
  4. U slučaju takve situacije “Promoderna”, obrt za usluge i trgovinu pravovremeno će obavijestiti korisnike.
  5. “Promoderna”, obrt za usluge i trgovinu, može odrediti određene popuste na kupovinu putem stranice koji se mogu odnositi na određeno vremensko razdoblje dok dotični ne odredi drugačije.
  6. Akcijski proizvodi će biti dostupni pod istim uvjetima svim kupcima ili će biti dostupni samo specificiranim skupinama. Uvjeti akcijske prodaje bit će opisani na stranicama.
  7. Obrt za usluge Promoderna će periodično i prema svojoj odluci stavljati određene artikle na akcijsku prodaju.
  8. Ukoliko akcija završi kod prodavača u trenutku Vaše uplate, po dogovoru sa Krajnim kupcem čekamo slijedeći akciju ili vraćamo uplaćeni iznos na Vaš račun.

Za koliko dana stiže artikl?

  1. Naručeni proizvod Vam stiže na vašu kućnu adresu kroz 15-30 radnih dana, proizvodi iz EU za 7-14 dana. To ne uključuje eventualno zadržavanje na vašoj carini.
  2. Nakon obavljene narudžbe dobit ćete račun, što znači da je Vaša transakcija (kupnja) obavljena.
  3. Za dan ili dva strani prodavač od kojeg smo naručili šalje proizvod te od tada možete početi računati rok dostave.
  4. Proizvod je ponekad moguće čekati 60 radnih dana u slučaju nacionalnih praznika, blagdana ili zbog povećanog prometa na poštama.
  5. “Promoderna”, obrt za usluge i trgovinu nema utjecaja na dostavu poštanskih službi.
  6. Proizvodi koji imaju „tracking number“ ili broj za praćenje moguće je pratiti tokom njihova puta.
  7. Svi proizvodi Vam stižu odvojeno jer su najčešće naručeni od različitih stranih prodavača.
  8. Nakon 30 radnih dana (na datum koji ćemo Vam navesti prilikom obavljene kupnje) nam se javite ukoliko ne zaprimite proizvod.
  9. Ukoliko ne zaprimite proizvod i ne javite se u roku 45 dana od narudžbe gubite pravo na povrat sredstava/novi proizvod.
  10. Krajnji kupac obvezan je naručeni proizvod pričekati do 60 radnih dana.
  11. Svaka zloubotreba, krađa, laganje, neprimjereno i nezakonito ponašanje krajnjeg kupca može rezultirati raskidom ugovora od strane “Promoderna”, obrta za usluge i trgovinu, te “Promoderna”, obrt za usluge i trgovinu nije odgovorno za štetu koja može nastati kao posljedica navedenog te odgovornost u potpunosti leži na Krajnjem korisniku.

Cijene poštarine i carine

  1. Poštarina je unaprijed uključena u cijenu za sve naše proizvode.
  2. Carina nije uključena u cijene jer ju po potrebi obračunavaju carinski službenici tek kada artikl stigne u HR ili druge zemlje.
  3. Unutar EU fizičke i pravne osobe za privatne potrebe više ne podliježu carinama.
  4. Izvan EU do 150€ se ne plaća carina, ali se iznad 22€ plaća PDV pri uvozu u HR.
  5. Za više informacija o carinama i iznimkama pročitajte „Izvadak iz carinskog zakona“.

Reklamacija

“Promoderna”, obrt za usluge i trgovinu, specijalizirano je isključivo za posredovanje u trgovini, ne za uvoz robe, te ne odgovara za:

  • kvalitetu proizvoda
  • izgled proizvoda
  • funkcionalnost proizvoda
  • dostavu proizvoda
  1. Slike proizvoda su samo ilustrativne prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi. S obzirom na mogućnost individualnog podešavanja monitora na računalu, razlike u percepciji boja proizvoda od strane ljudskog oka i slično,”Promoderna”, obrt za usluge i trgovinu  ne jamči potpunu sukladnost boja proizvoda s bojama kako ih korisnik vidi na zaslonu svog monitora.
  2. Opisi proizvoda na stranici su izvorni opisi prodavača s Internet trgovina i samo su kopirani na našu stranicu.
  3. Ukoliko ste zaprimili krivi artikl (artikl je potpuno druge boje, potpuno drugi proizvod) vršimo puni povrat sredstava na Vaš račun ili Vam naručujemo novi artikl u dogovoru s Vama koji morate pričekati novih 15-30 radnih dana.
  4. Zbog rasvjete boje proizvoda uvijek mogu malo odstupati te zamjena/povrat sredstava nisu mogući ako je artikl malo svjetliji/tamniji (Stavka 1 gore).
  5. Ukoliko ste se krivo izmjerili prema navedenim dimenzijama ili poslanim tablicama (konfekcije, stopalo) nije moguća zamjena/povrat sredstava. Navedene dimenzije uvijek mogu odstupati za koji cm te su postavljene izvorno od strane stranih prodavača.
  6. Ukoliko niste čitali opis o sastavu materijala/opis artikla općenito nije moguća zamjena/povrat sredstava.
  7. Ukoliko Vam proizvod uopće nije stigao u navedenim rokovima (60 radnih dana), a dotični proizvod nema broj za praćenje, vršimo povrat novca na Vaš račun ili Vam se šalje novi proizvod koji dobivate u idućih 15-30 radnih dana.
  8. U roku 14 dana od primitika artikla imate pravo na reklamaciju bez obzira na razlog.
  9. U slučaju stavka 8., artikl možete možete poslati na adresu stranog prodavača o svom trošku.
  10. U slučaju stavka 9., nakon našeg dogovora sa stranim prodavačem artikl šaljete na adresu sa zaprimljenog paketa sa svim etiketama o svom trošku.
  11. Reklamaciju proizvoda je moguće napraviti isključivo putem inboxa ili putem maila promoderna.hr@gmail.com.
  12. Kupac bi prilikom javljanja trebao znati šifru i datum narudžbe kako bismo mogli ući u trag narudžbi.
  13. Podnositelj reklamacije odgovara pred zakonom za informacije napisane u reklamaciji. “Promoderna”, obrt za usluge i trgovinu,  zadržava pravo provjere informacija te tužbe u slučaju lažnih informacija.
  14. Reklamacija se uvažava unutar 14 dana od primitka proizvoda.
  15. Svaka zloupotreba ili nezakonito ponašanje krajnjeg kupca podložni su tužbi.
  16. Nakon primitka proizvoda obavezni ste nam se javiti da je proizvod stigao.
  17. Svi eventualni povrati novca se vrše putem našeg poslovnog računa na Vaš račun u banci.

Garancija

  1. Ukoliko Vam proizvod ne stigne u navedenim rokovima (maksimalno 60 radnih dana), vaša sredstva će Vam u najkraćem mogućem roku biti vraćena ili će Vam biti poslan isti novi proizvod koji ćete morati pričekati novih 15-30 radnih dana.
  2. Ukoliko je naručeni proizvod neispravan ili jednostavno ne ispunjava očekivanja kupca moguće je, u roku tjedan dana od primitka narudžbe,  napraviti zamjenu ili povrat proizvoda nakon dogovora sa stranim prodavačem.
  3. U slučaju pozitivnog dogovora vaša sredstva dužni smo vam vratiti u zakonskom roku od 30 dana ili sa stranim prodavačem dogovoriti slanje novog istog proizvoda koji ćete čekati novih 15-30 radnih dana.
  4. “Promoderna”, obrt za usluge i trgovinu, odriče se odgovornosti u slučaju ne postizanja pozitivnog dogovora sa stranim prodavačem u slučaju  gore navedene situacije prouzročene pogreškom krajnjeg kupca.

Što u slučaju nepoštivanja općih uvjeta poslovanja?

  1. U slučaju uplate obavljene nakon 3 dana od zaprimljenog primjera uplatnice, a da prije uplate niste opet provjerili raspoloživost artikla, Vaša sredstva Vam u slučaju da više nemamo željeni artikl, prema Vašoj želji vraćamo na Vaš račun ili odabirete proizvod u protuvrijednosti.
  2. U slučaju da se ne javite na datum koji smo Vam naveli prilikom slanja potvrde o narudžbi ili u roku 45 dana od obavljene narudžbe, a artikl Vam nije stigao, gubite pravo na povrat sredstava ili novi artikl.
  3. Rok za pokretanje prigovora prodavaču je 45 dana te je u tom roku moguće postići pozitivan dogovor.
  4. I nakon isteka svih rokova pokušati ćemo pregovarati sa prodavačem u Vašem najboljem interesu.
  5. Vašom odlukom o kupnji pristali ste na naše Opće odredbe.

Pravo na raskid ugovora

Pravo kupca na raskid ugovora i rokovi za raskid ugovora (izvod iz Zakona o zaštiti potrošača):

Pravo na raskid ugovora – Članak 45.

  1. Svaki ugovor sklopljen sredstvom daljinske komunikacije na koji se primjenjuju pravila sadržana u ovoj glavi Zakona potrošač može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od sedam radnih dana.
  2. U slučaju sklapanja ugovora o prodaji proizvoda, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana kada je potrošač primio proizvod, uz pretpostavku da je prije toga potrošaču bila dostavljena potvrda prethodne obavijesti iz članka 44. ovoga Zakona.
  3. U slučaju sklapanja ugovora o pružanju usluge, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana sklapanja ugovora, odnosno, ako do trenutka sklapanja ugovora potrošaču nije bila dostavljena potvrda prethodne obavijesti, od dana primitka potvrde prethodne obavijesti.

Rok za raskid ugovora ako potvrda prethodne obavijesti nije dostavljena – Članak 46.

  1. Ako trgovac nije potrošaču dostavio potvrdu prethodne obavijesti iz članka 44. ovoga Zakona, potrošač će imati pravo raskinuti ugovor u roku od tri mjeseca.
  2. U slučaju sklapanja ugovora o prodaji proizvoda, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana primitka proizvoda.
  3. U slučaju sklapanja ugovora o pružanju usluge, rok iz stavka 1. ovoga članka počinje teći od dana sklapanja ugovora.
  4. Ako trgovac, u roku iz stavka 1. ovoga članka, dostavi potrošaču potvrdu prethodne obavijesti iz članka 44. ovoga Zakona, potrošač ima pravo raskinuti ugovor u roku od 14 radnih dana od dana primitka potvrde prethodne obavijesti.

Oblik raskida ugovora – Članak 47.

  1. Ugovor se raskida pisanom obaviješću o raskidu poslanom trgovcu.
  2. Ugovor je raskinut u trenutku kada je trgovac primio obavijest o raskidu.
  3. Smatra se da je ugovor raskinut na vrijeme, ako je obavijest o raskidu upućena unutar rokova iz članka 45. i 46. ovoga Zakona.

Posljedice raskida ugovora – Članak 48.

  1. U slučaju raskida ugovora, potrošač je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu.
  2. Potrošač ne odgovara za štetu koju je trgovac pretrpio zbog raskida ugovora.
  3. Trgovac je dužan, u roku od 30 dana od dana primitka pisane obavijesti o raskidu, vratiti potrošaču cjelokupan iznos koji je potrošač do trenutka raskida platio na temelju ugovora, uvećan za zatezne kamate po kamatnoj stopi poslovne banke trgovca za oročene štedne uloge na tri mjeseca za cijelo razdoblje, računajući od primitka pisane obavijesti o raskidu do isplate.

Isključenje prava na raskid ugovora – Članak 49.

Osim ako stranke nisu drukčije ugovorile, potrošač nema pravo na raskid na temelju članka 45. i 46. ovoga Zakona ako je riječ o ugovoru:

o pružanju usluge, ako je pružanje usluge, uz izričit pristanak potrošača, započelo prije isteka roka u kojem je potrošač imao pravo tražiti raskid ugovora,o prodaji proizvoda ili obavljanju usluge čija je cijena ovisna o fluktuacijama na financijskom tržištu,o prodaji proizvoda izrađenog na temelju potrošaćeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za potrošača ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju,o prodaji audio ili videozapisa te računalnih programa koje je potrošač otpakirao,o prodaji novina, periodičnih publikacija i magazina o igrama na sreću.

Ispunjenje ugovora u roku

Članak 52.

  1. Trgovac je dužan ispuniti ugovor o prodaji robe ili obavljanju usluge sklopljen na daljinu u roku od 30 dana od dana kad mu je potrošač poslao narudžbu, osim ako su strane drukčije odredile.
  2. Ne ispuni li trgovac ugovor u roku, pa makar i zbog toga jer naručeni proizvod nema na zalihi ili nije u mogućnosti pružiti naručenu uslugu, mora potrošača o tome obavijestiti, a potrošač može, po svom izboru, izjaviti da raskida ugovor ili ostaviti trgovcu primjereni naknadni rok za ispunjenje.
  3. Odluči li se potrošač, u slučaju iz stavka 2. ovoga članka, raskinuti ugovor trgovac mu je dužan vratiti plaćeno što je moguće prije, a najkasnije u roku od 30 dana otkada je nastupilo zakašnjenje, uvečano za zatezne kamate po kamatnoj stopi poslovne banke trgovca za oročene štedne uloge na tri mjeseca za cijelo razdoblje, računajući od primitka pisane obavijesti o raskidu do isplate.

Zaštita osobnih podataka

Promoderna, obrt za usluge i trgovinu, prikuplja osobne podatke Kupaca (ime, prezime, adresu, e-mail i broj telefona), samo u mjeri u kojoj su isti nužni za informiranje o novim i akcijskim proizvodima te dostavu promotivnih materijala, unaprjeđenje odnosa sa Kupcima te radi provjere drugih podataka neophodnih za on-line kupovinu.

Promoderna, obrt za usluge i trgovinu se obvezuje štititi osobne podatke Kupaca u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka te da osobne podatke neće ni na koji način ustupiti trećim osobama bez pristanka Kupca, osim podataka koji su nužni za izvršenje dostave kupljenog proizvoda. Od ovog se izuzimaju slučajevi u kojima je Promoderna, obrt za usluge i trgovinu po valjanom nalogu ovlaštenih državnih tijela, u skladu sa zakonom, dužan dostaviti ili dopustiti uvid u osobne podatke Kupaca.

Kupac ima pravo zatražiti nadopunu, ispravak ili izmjenu netočnih osobnih podataka.

Promoderna, obrt za usluge i trgovinu, kupcima daje mogućnost izbora o upotrebi njihovih osobnih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka prikupljeni osobni podaci pohranjuju se u zbirci osobnih podataka koju vodi Promoderna, obrt za usluge i trgovinu.

Svi djelatnici Promoderne, obrta za usluge i trgovinu poštuju načela zaštite osobnih podataka.