Zašto se registrirati?

Za kupovinu se ne trebate registrirati.

Kao registrirani korisnik možete stavljati artikle koji Vam se svide u Vašu listu želja, primati najnovije novosti od nas i koristiti promotivne popuste.

Kako naručiti?

Artikle možete jednostavno naručiti na našim stranicama ovim putem.

Odaberete željeni artikal, izaberte boju i veličinu i kliknete na „Dodaj u košaricu“.

Kada se nalazite u „Košarici“ kliknete „Kreni na plaćanje“. Upišite potrebne podatke, ime i prezime, adresu, telefon.

Tu provjerite Vašu narudžbu i kliknete „Naručite“.

Da li mogu napraviti narudžbu i putem Facebooka?

Da, ukoliko iz bilo kojeg razloga ne možete obaviti naručivanje putem naših stranica, javite nam se u inbox na Facebook-u i napraviti ćemo narudžbu umjesto Vas.

Da li se trebam izmjeriti?

Mjerenje je obavezno.To je najsigurnij način da će Vam artikal u potpunosti odgovarati.

Da li mogu platiti pouzećem / prilikom preuzimanja paketa?

Plaćanje pouzećem nije moguće. Dobavljači iz inozemstva prihvaćaju isključivo plaćanje unaprijed.

U kojem je roku od primitka uputa o plaćanju potrebno napraviti uplatu?

U roku od tri radna dana. Ponuda za plaćenje Vaše na rudžbe ističe nakon 3 radna dana, te je potrebno ponovno napraviti narudžbu.

Dostava

Dostava je za sve naše artikle besplatna. Dostava je od 15-30 radnih dana. Najveći broj pošiljki stiže za oko 20 radnih dana, u iznimnim situacijama (npr. blagdani i praznici, povećanja potražnja za sezonskim proizvodima, sporo prometovanje pošiljke u međunarodnom poštanskom prometu), rok dostave traje duže.

Da li je u cijene uključena carina?

U cijene nije uključena carina, po potrebi je obračunavaju carinski službenici kada artikl stigne u zemlju primatelja. Carinu plaća kupac. Ukoliko dobijete pismeno od carine, svu logistiku obavljamo mi, samo nam se trebate javiti nakon primanja poziva.

Što ako ne zaprimim artikl u navedenom roku?

Ukoliko Vam proizvod nije stigao u roku, vršimo povrat novca na Vaš račun ili Vam se šalje novi proizvod.

Zamjena artikla i povrat novca

Bez obzira na razlog, u roku od 7 dana od primitka artikla imate pravo reklamacije i povrat artikla. Artikl možete poslati nazad na adresu našeg dobavljača o vašem trošku. Nakon što pošaljete proizvod nazad i predočite nam potvrdu o slanju pošiljke, u zakonskom roku od 30 dana isplatiti ćemo Vam Vaša sredstva.

Mogu li zamijeniti artikl s kojeg sam skinuo/la etikete/deklaracije proizvođača?

Nakon skidanja etiketa ili nošenja artikla, povrat proizvoda više nije moguć.

Mogu li proizvod kupljen preko promoderna.hr ponuditi drugim kupcima putem Promoderna Facebook stranice?

Promoderna kao dodatnu pogodnost nudi svim svojim kupcima oglasni prostor na svojoj Facebook stranici kao „Odmah raspoloživ artikal“. Artikl koji je kupljen preko promoderna.hr, ukoliko nije nošen i ima sve etikete, moguće je ponuditi drugim kupcima. Dogovor oko primopredaje i plaćanja artikla sklapaju kupci međusobno. Promoderna ne snosi odgovornost za eventualne probleme.